pátek 22. ledna 2016

Vampýrismus

Vampyrismus

Určitě se Vám už stalo, že jste potkali člověka a po 10 minutách konverzace Vás z něho rozbolela hlava a domů jste se vraceli s pocitem, jakoby Vás náhle přepadla nějaká nemoc. To se od Vás ten "člověk" nacucá Vaší drahé energie. Takže se Vám může opravdu stát, že z toho i onemocníte. Jsem si jistá, že se to stalo každému z nás.

Vampýr obvykle svojí oběť dráždí a týrá. Hledá způsob jak si člověka podmanit. Člověk, který se zřekne jednoty se světem a lásky si uzavře spojení s vesmírem a rozpadne se energetické pole. Takhle vzniká Vampyrismus.

Ani děti nejsou výjimkou. Dítě, které neustále dráždí svojí matku, způsobuje jí neustále nějaké problémy, matka na to odpovídá samozřejmě křikem a tím dítěti předává svoji energii.
Dítě se stává neustálým spotřebitelem a zvyká si na to. Začíná ubližovat nejen rodičům, ale i kamarádům, zvířatům ... .
Z dítěte vyroste tyran, který ubližuje nejen psychicky ale i fyzicky.

Vampyrismus je velice nebezpečný nejen pro vampýra, ale i pro oběť. Nejde jen o odebrání nějakého množství energie, ale dochází i k poškození struktury pole, a to vede k poškození karmy, zdraví a psychiky.

Pro člověka, kterému se duchovní struktury rozpadají, se velmi těžce navazuje kontakt s vesmírem, a proto si půjčuje energii někoho jiného. Za tuhle půjčku ale časem draze zaplatí.
Pokud máte v blízkosti takového útočníka, modlete se za něho.

Příklad z praxe:
Navštívila mě klientka, která se nemohla zbavit tíhy na hrudníku. Byla strašně nervózní, netrpělivá a plná vnitřní agrese.
Neustále dokola opakovala, jak strašně moc kolem sebe potřebuje lidi, že jim strašně ráda pomáhá, ale že se nemůže zbavit dojmu, že jim vadí, když jim pomáhá. „Jenomže já si nemůžu pomoci“, byla z toho nešťastná, „mám pocit, že ode mne všichni utekli. Zůstala jsem sama“, plakala. Nemohla jsem jí bohužel ihned sdělit, jakou diagnózu má. Klienta navedu a on si na to musí přijít sám. Samozřejmě pokud vím, že to nezvládne, udělám to za něho.
Když jsme to vše rozklíčovaly, rozplakala se. Prvně to byl pláč zoufalý, ale ten se brzy změnil v radostný. Po celý život ji doprovázelo prokletí vampýra. Chtěla jsem zjistit, odkud toto prokletí pochází. Napojila jsem se na klientku a zjistila jsem, že příčina byla v otci její babičky. Babička kvůli nenávisti k němu přicházela o energii, tu pak čerpala z matky klienty, klientka od manžela a ostatních nedobrovolných dárců. Vznikla tak lavinová reakce.

Léčení energetických vampýrů je možné pouze duchovně.
Léčitel musí určit správnou diagnózu, ne klienta léčit prostým přečerpáváním energie.
Za vampyrismus je velmi těžký trest. Je malá šance před ním uniknout. Odnímání cizí energie totiž vede k deformaci struktur pole oběti, tím způsobuje různé nemoci.

NIKDY nepřejte vampýrovi nic zlého. Prostě, aby se mu dostalo božské lásky a energie.
Když vědomě někomu pomáháte, zachráníte tím každého, ať už čerpal energii vědomě či nevědomě.

Nesmíme se dopouštět násilí na úrovni duchovní, protože rozpad duše necítíme. Vnímáme až rozpad na úrovni fyzického těla.

S láskou Martina

Žádné komentáře:

Okomentovat